1. Privat

Award

Vi har de mest fornøyde kapitalforvaltningskundene

Handelsbanken har Norges mest fornøyde kapitalforvaltningskunder, ifølge Norsk Kundebarometer 2021. Vi har også ett av Nordens største tilbud innen kapitalforvaltning, både innen aktiv og passiv forvaltning. Vi tilbyr aksjefond, rentefond og løsningsfond.
Spar i fond hos oss

150 år - det vil vi feire!

Handelsbanken firar 150 års jubileum

12. mai 1871, for 150 år siden, ble bankselskapet Handelsbanken dannet. Banken ble grunnlagt av en nyskapende gjeng som var lei av måten datidens banker ble drevet på. Motet deres satt fart på konkurransen mellom banker i Stockholm og Sverige.

På den tiden handlet framgang om å være modig og kundeorientert. Slik er det i dag også. Vi er veldig stolte over å ha klart å bevare den holdningen i 150 år.

Vi har kundene våre å takke for mye. Uten deg hadde vi aldri blitt til den banken vi er i dag. En bank med fornøyde kunder.

Bli kunde

Norsk kundebarometer 2021: Banken med de nest mest fornøyde kundene

Handelsbanken har de nest mest fornøyde bankkundene i Norge, ifølge Norsk Kundebarometer 2021. Norsk Kundebarometer er en omfattende undersøkelse som spør nær 5000 husstander om hvor godt fornøyde de er med vel 150 leverandører i en rekke bransjer, blant annet bank. 

Award

Skulle vi tatt en prat om resten av livet?

Selv om penger er noe som kommer og går, skal økonomien din være med deg hele livet. I hverdagen kan det være fristende med den enkle løsningen; å bare forholde seg til her og nå. Samtidig vet du at valg du tar nå, kan få følger langt frem i tid – både på godt og vondt. Derfor er det et godt råd å ta en grundig gjennomgang av egen økonomi og hvilke ønsker du har. Med en personlig rådgiver er det enklere å legge en plan og ta smarte valg for pengene dine slik at du er forberedt – uansett hvilken vei livet måtte ta.  

Les om hvordan du enkelt har møte med oss på nett
Unsplash u x Ventures two people PC

Slik treffer du oss nå

Ikon information
  • For å begrense smitte av korona-viruset, er kontorene våre bare åpne for avtalte møter. Vi treffer deg også gjerne i et personlig nettmøte.
  • Om du har, eller har hatt, symptomer på forkjølelse den siste tiden, ber vi om at du ikke er i lokalene våre. Om du får påvist smitte etter å ha besøkt oss, er det viktig at du gir oss beskjed.
  • Vi hjelper deg på e-post og telefon, og bruk gjerne våre digitale tjenester der du kan. Sender du melding fra mobilbank, nettbank eller Nettbedrift, bruker du en sikker kanal og meldingen går rett til rådgiveren din.
  • Support24 på 22 39 77 00 er åpen døgnet rundt og kan hjelpe deg med nettbank, mobilbank, innlogging og kort.

ikon sparegris

Innhenting av lovpålagt kundeinformasjon

 
Ved innlogging må du svare på noen spørsmål om hvordan du bruker banken. Vi spør alle kundene våre som en del av bankens arbeid mot hvitvasking. Du kan utsette å svare to ganger, men ved 3. innlogging må du besvare skjemaet for å komme inn i nett- eller mobilbanken. Kommentarfeltene blir synlige uavhengig av om du svarer ja eller nei. Svarer du nei på et spørsmål, trenger du altså ikke å legge inn kommentarer.
 
Vi jobber for tiden også med å innhente opplysninger om våre kunder som har andeler i Handelsbanken-fond. Dersom du blir kontaktet av oss setter vi stor pris på om du kan sette av et par minutter for å svare på våre spørsmål.