Offisielle kanaler

Handelsbanken møter du på flere steder enn kontorene våre. Her er oversikten over offisielle kanaler, adresser og telefonnumre vi sender deg informasjon fra.

Nettsidene våre

Handelsbanken.no

Nettsiden vår for privat- og bedriftskunder og private banking-kunder. Her har vi også informasjon om oss som bank, presse og media-kontakter og investorinformasjon. Vi lenker videre til handelsbanken.com og de andre landene banken er tilstede i.

Handelsbanken Magasinet

Denne nettsiden inneholder artikler, nyheter, ekspertkommentarer,  gode råd og tips.

Applikasjoner

Mobilbank for iOS

https://apps.apple.com/us/app/handelsbanken-no-privat/id1250365916?ls=1 Åpnes i nytt vindu

Mobilbank for Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.handelsbanken.mobile.android.nopriv Åpnes i nytt vindu

  • Handelsbanken etterlever GDPR-krav og ønsker derfor ikke at personopplysninger sendes i ukryptert e-post.
  • Eksisterende kunder kan bruke nettpostkassen i mobil-eller nettbank for å kommunisere sikkert. 
  • Nye kunder eller andre som vil sende oss noe, kan bruke .

Nyhetsbrev og undersøkelser

Nyhetsbrev

Vår leverandør heter Apsis. Adressen vi sender fra er Handelsbanken nyhetsbrev@info.handelsbanken.no

Undersøkelser

Hvert år kontakter vi et stort antall kunder om hvor tilfredse de er. Da benytter vi EPSI Rating Norge og kunder blir kontaktet av Norstat, EPSI eller via e-post fra survey@netigate.se
Vi sender også ut egne undersøkelser via Netigate.

SMS

Vi sender deg SMS eksempelvis:

  • Når du har fått en melding i nett- eller mobilbank
  • Når du har en avtale som skal signeres (for deg eller barn)
  • For aktivering av nett-eller mobilbank

Handelsbanken sender ut SMS med avsendernavn «HB Norge» eller «HBNorge». Hvis du mottar SMS fra noen andre avsendernavn enn disse, kommer meldingen mest sannsynlig ikke fra oss. Ta i så fall til å ta kontakt på 22 39 77 00 (Support24) slik at vi kan verifisere om meldingen er reell eller ikke.