1. Privat

Hva gjør et personlig råd personlig?

Unsplash u x Ventures two people PC

Ja, og hva er det egentlig som gjør at en rådgiver er personlig? Vel, for det første skal du i alle fall bare ha én rådgiver å forholde deg til. En rådgiver som du kan ringe til direkte – uten å måtte ta veien om et kundesenter. Det handler også om å bry seg om deg og dine. Å ville det beste for deg og økonomien din, og derfor våger å utfordre for å finne de løsningene som er best for deg. Mest personlig blir rådene om det kommer fra noen som kjenner deg. Som tar både deg og pengene dine på alvor. Derfor ønsker vi å bli kjent med deg. For det er jo først når man virkelig kjenner noen at rådene blir personlige.

Les om hvordan du enkelt har møte med oss på nett

Nå har du fått egen pensjonskonto. Hva skal du gjøre med det?

1. februar fikk de fleste ansatte i privat sektor egen pensjonskonto (EPK). Den gjør at pensjonskapitalbevis (PKB'er) fra tidligere arbeidsgivere samles i én avtale. Du må derfor bestemme deg for om du vil å fortsette å ha avtalen din i Handelsbanken, hvis ikke flyttes pensjonskapitalbevisene inn i arbeidsgiveren din sin nåværende ordning.

Med pensjonssparingen din hos oss, får du nyte godt av forvaltningen og rådgivningen vår. Alt du trenger å gjøre er å logge deg inn på norskpensjon.no, og enkelt reservere deg mot flytting av pensjonskapitalbevisene. 

Reserver deg mot flytting av pensjonskapitalbevis hos Norsk PensjonÅpnes i nytt vindu
Unsplash u x Ventures two people PC

Slik treffer du oss nå

Ikon information
  • For å begrense smitte av korona-viruset, er kontorene våre bare åpne for avtalte møter. Vi treffer deg også gjerne i et personlig nettmøte.
  • Om du har, eller har hatt, symptomer på forkjølelse den siste tiden, ber vi om at du ikke er i lokalene våre. Om du får påvist smitte etter å ha besøkt oss, er det viktig at du gir oss beskjed.
  • Vi hjelper deg på e-post og telefon, og bruk gjerne våre digitale tjenester der du kan. Sender du melding fra mobilbank, nettbank eller Nettbedrift, bruker du en sikker kanal og meldingen går rett til rådgiveren din.
  • Support24 på 22 39 77 00 er åpen døgnet rundt og kan hjelpe deg med nettbank, mobilbank, innlogging og kort.
ikon sparegris

Innhenting av lovpålagt kundeinformasjon

 
Ved innlogging må du svare på noen spørsmål om hvordan du bruker banken. Vi spør alle kundene våre som en del av bankens arbeid mot hvitvasking. 
 
Du kan utsette å svare to ganger, men ved 3. innlogging må du besvare skjemaet for å komme inn i nett- eller mobilbanken. Kommentarfeltene blir synlige uavhengig av om du svarer ja eller nei. Svarer du nei på et spørsmål, trenger du altså ikke å legge inn kommentarer.