1. Privat
Telt -

En personlig og lokal bank

Hos oss får du en personlig rådgiver. Sammen skal vi finne de beste økonomiske løsningene for deg og dine. Vi ønsker at du skal ha Norges beste bankopplevelse.

Nå er nettbanken tilgjengelig på engelsk

Do you speak English? Nå kan du bruke nettbanken vår på engelsk. Vi har lyttet til kunder som lenge har ønsket seg dette. 

Du velger ønsket språk når du logger inn, eller under innstillinger i nettbanken. Mobilbanken får engelsk tekst når du har valgt engelsk som språk på telefonen din. Have a nice day!


Mamma vattnar blommorna med sina barn i trädgården

Hvordan påvirker korona-situasjonen deg og dine?

Trenger du avdragsfrihet på boliglånet eller lurer på hvordan du kan treffe oss? Vil du vite hva som skjer markedene og hva du bør gjøre med sparingen din? 
Vi har samlet aktuell informasjon om hvordan vi kan hjelpe deg.

Manglende legitimasjon

Bankene er lovpålagt å ha oppdatert legitimasjon av alle kunder og kundeforhold sperres ved manglende legitimasjon. For å legitimere deg, må du ta kontakt med et av kontorene våre på telefon, e-post eller melding fra nettpostkassen. Med BankID fra annen bank kan du legitimere deg elektronisk. 

Fornyelse av BankID for Telenor-kunder

Telenor øker sikkerheten i SIM-kortene sine, og det gjør at BankID på mobil må bestilles på nytt. Dette vil gjelde flere av våre kunder i Telenors nett. Vi sender deg en SMS når du kan rebestille. 


Du kan sammenlikne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.noÅpnes i nytt vindu

Handelsbankens pris i portalen sier imidlertid ikke noe om hvilken pris du vil bli tilbudt, da Handelsbanken priser alle kunder individuelt.