Pålogging

Trygg og sikker tilgang til banktjenesten dine.
mobiltelefon

BankID-appen

BankID-appen skal erstatte BankID på mobil. Last den ned og kom i gang, så er du godt forberedt.

ikon PC og nettbrett

BankID

BankID er den digitale legitimasjonen din, som gir trygg og sikker innlogging til blant annet nettbanken og offentlige tjenester.

ikon bankid på mobil

BankID på mobil


BankID på mobil er en enkel måte å få sikker tilgang til nettbanken, men erstattes på sikt av BankID-appen.

ikon av kodebrikke

Pålogging med kodebrikke


Kodebrikken er nøkkelen du trenger for å logge inn i nettbanken.

mobiltelefon

Handelsbanken mobilbank


Bruk mobilbanken til pålogging og godkjenning i nettbanken.


Feilmeldinger ved pålogging

Her finner du informasjon om de vanligste feilene som kan oppstå ved pålogging til nettbanken og andre tjenester. Hvis informasjonen under ikke hjelper deg videre så kan du ringe Support24 på telefon 22 39 77 00 hele døgnet, hele året.
  • Får du feilmelding C325 kan det være at mobiloperatøren din har problemer. Prøv å slå av og på mobiletelfonen, og prøv igjen.
  • Feilkode 100 / 101 indikerer at det har oppstått en tilfeldig feil, f.eks nettverksproblem eller ustabilt nettverk. Forsøk å logge inn igjen etter å ha lukket nettleseren helt.
  • Har du lagret påloggingsside som favoritt kan du få hvit skjerm hvis siden er oppdatert. Opplever du å få hvit skjerm trykk CTRL + F5 (PC) eller "Apple + R" / "CMD + R" (Mac). Vi anbefaler at du alltid logger inn i nettbanken via www.handelsbanken.no.