Hjelp og support

Vi garanterer deg personlig service døgnet rundt.
-

Har du tekniske problemer med pålogging, mobilbank eller nettbank?

Ring Support24 på tlf: +47 22 39 77 00 hele døgnet, året rundt. Vi kan hjelpe deg med:

  • Pålogging og feilmeldinger i nett- eller mobilbanken.
  • Hjelp med BankID.
  • Sperring av kort og spørsmål om kortsikkerhet.

Har du spørsmål om produkter eller ønsker veiledning?


Ring rådgiveren din som gir deg:

  • Veiledning og hjelp til å komme i gang med alle våre produkter og tjenester.
  • Personlig rådgivning og oppfølging

Feilmeldinger ved pålogging

Her finner du informasjon om de vanligste feilene som kan oppstå ved pålogging til nettbanken og andre tjenester. Hvis informasjonen under ikke hjelper deg videre så kan du ringe Support24 på telefon 22 39 77 00 hele døgnet, hele året.
  • Får du feilmelding C325 kan det være at mobiloperatøren din har problemer. Prøv å slå av og på mobiletelfonen, og prøv igjen.
  • Feilkode 100 / 101 indikerer at det har oppstått en tilfeldig feil, f.eks nettverksproblem eller ustabilt nettverk. Forsøk å logge inn igjen etter å ha lukket nettleseren helt.
  • Har du lagret påloggingsside som favoritt kan du få hvit skjerm hvis siden er oppdatert. Opplever du å få hvit skjerm trykk CTRL + F5 (PC) eller "Apple + R" / "CMD + R" (Mac). Vi anbefaler at du alltid logger inn i nettbanken via www.handelsbanken.no.