I signeringsportalen laster rådgiveren din opp avtaledokumenter som du raskt og sikkert kan signere med BankID, hvor og når det passer deg. Rådgiveren din får melding når du har signert avtaledokumentene, og vil ta prosessen videre uten at du trenger å foreta deg noe.
Signeringsportalen
Signér avtaledokumentene dine digitalt, hvor og når det passer deg
Sikkert og fleksibelt for deg
Pålogging og signering
For å kunne signere avtaler i Signeringsportalen trenger du BankID. BankID benytter du for å logge deg på, bekrefte at du har lest dokumentene og signere avtalene.
Du må benytte ditt personlige passord sammen med BankID i autentiseringsprosessen. Er det lenge siden du har brukt BankID og passord, anbefaler vi at finner ut hva ditt personlige passord er før du starter.
Du kan ringe vår Support24 hvis du trenger hjelp med BankID eller pålogging på 22 39 77 00.
Slik signerer du dokumenter
- Velg "Signeringsportalen" under "Logg inn".
- Logg på med BankID.
- Trykk på avtalene, les igjennom og signér med BankID.
- Gjenta for alle dokumentene.
- Logg ut og lukk fanen.
Rådgiveren din får automatisk beskjed om at du har signert og kontakter deg for oppfølging.