Fornøyde kunder

Målet vårt er å alltid skape den aller beste bankopplevelsen og ha de mest fornøyde kundene.
Fastlege Elena Kamycheva er fornøyd kunde

Derfor valgte legen å samle både privat- og bedriftsøkonomien i samme bank

– Rådgiveren min hjalp meg å legge inn både privat- og bedriftskontoene mine i ett og samme bilde. Det gir meg mye bedre oversikt over den totale økonomien på daglig basis, sier Elena Kamycheva.

Jente blåser såpebobler

Handelsbanken har Norges mest fornøyde bankkunder

Ifølge Norsk Kundebarometer 2024, som har målt 155 tilbydere av varer og tjenester fra rundt 30 ulike bransjer i Norge. Vi synes dette er en veldig hyggelig anerkjennelse fra kundene våre. Tusen takk for tilliten!

Snakkeboble

Dette sier kundene våre

«Vi er så glade for å kunne snakke med bankrådgiveren vår nå når våre barn skal inn på boligmarkedet, og ikke minst at vi vet de også blir ivaretatt med gode økonomiske råd inn i voksenlivet. Tenk at de snakker med de unge om deres pensjonsavtaler allerede nå, fantastisk rådgivning!» 
Privatkunde, Bergen Åsane

«Tusen takk for at dere fikk meg inn på et møte, har tenkt på å ta tak i pensjonsordningen min i årevis, men det er alltid blitt utsatt. Når har jeg full oversikt, og er svært lettet over å ha fått kontroll»
Privatkunde, Bergen Åsane

"Vi får god personlig oppfølging og raske tilbakemeldinger. Vi kan ta direkte kontakt med saksbehandler og disse har god kompetanse. Bra brukergrensesnitt og funksjonalitet på nettbank."
Privatkunde, Sandefjord

«Jeg trodde ordningen min via arbeidsgiver var mye bedre enn dette, jeg er svært takknemlig for den grundige og gode gjennomgangen jeg fikk med min bankrådgiver. Tiltak for å bedre min pensjon er igangsatt, det hadde jeg aldri gjort uten råd og innspill fra dere». 
Privatkunde, Bergen Åsane

"Veldig bra bank, veldig bra service og veldig hyggelig folk. Kjekt med en bank som har mottoet "det her ordner vi."
Privatkunde, Mo i Rana

"Kjempefornøyd med Handelsbanken. God veiledning og god oppfølging."
Privatkunde, Mo i Rana

"De er helt rå på alle punkter. Tar du kontakt er jeg nesten sikker på at du velger dem. Og velger du dem er jeg enda mer sikker på at du ikke vil angre ett sekund. Kunne ha ramset opp hundrevis av grunner."
Privatkunde, Mo i Rana

"De tar vare på kundene sine. Ikke minst får du snakke med et menneske når du ringer, det er ikke en telefonautomat* som svarer først. Har ikke angret en dag på at vi byttet bank." (* Når du ringer rådgiveren din.)
Privatkunde, Mo i Rana

To mennesker med forkle står utenfor en butikk

Ønsker du også en bank som bryr seg om deg?

Hos oss er vi opptatt av langsiktige og personlige relasjoner. Du kan være trygg på at du møter en rådgiver som gir deg de rådene og løsningene som er best for deg og dine. Vi er tilstede ved 38 bankkontorer rundt om i landet, og du treffer oss i tillegg på telefon, e-post, i nettbanken og digitalt over Teams.