Privat
Husk å slå på regionsperren
etter ferien!

Har du vært ute og reist i sommer må du huske å slå på regionsperren når hverdagen er tilbake. På den måten reduserer du risikoen for kortsvindel. I nettbanken administrerer du selv hvilke regioner kortet skal være låst for.

Les mer om sikker bruk av kort

Undersøkelse om kundetilfredshet

I Handelsbanken har vi som mål å ha Norges mest fornøyde bankkunder. For å finne ut av hvor fornøyd du som kunde er, blir mange av dere i disse dager kontaktet enten via telefon eller via
e-post. Undersøkelsen gjennomføres av EPSI Rating.


Vi er på plass hver dag, hele døgnet!

Få nyttig og viktig informasjon først på Facebook-sidene våre. Vi besvarer henvendelser alle dager fra kl. 08.00 til 21.00.

Følg oss på Facebook


Support24 for privatkunder: 22 39 77 00
Husk at vi også har en døgnåpen telefontjeneste du kan ringe til om du trenger hjelp med nettbank, mobilbank, BankID og kort. Det er også hit du ringer dersom du skal sperre kort om du har mistet eller blitt frastjålet dette.



Enklere pålogging i mobilbanken

Nå kan du logge inn uten å taste fødselsnummer. Mobilbanken husker deg. Ett trykk og du er inne. 
Slik kommer du i gang med mobilbank









Du kan sammenlikne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no


Søk kontor
Finn bankkontor

   

Trygg bruk av nettbank

Bli bedre kjent med oss
Ønsker du å få vite mer om våre produkter og tjenester?
Ta en titt her!

Symbol på driftsforstyrrelser Driftsmeldinger

Ved ustabilitet i nettjenestene (privat),
får du oppdatert driftsinformasjon på Facebook-siden vår.



Følg oss på Facebook


© Svenska Handelsbanken AB (publ)
» Cookies