- Enkel pålogging med ansiktsgjenkjenning, kode eller fingeravtrykk.
- Lett å betale regninger og overføre penger mellom egne kontoer.
- Rask tilgang til aksjer og fond.
- fra andre banker.
- Kontakt rådgiveren din og Support24 rett fra mobilen.
Mobilbank
Vår enkleste og mest brukte tjeneste.
Slik aktiverer du mobilbanken:
- Last ned Handelsbanken mobilbank fra eller .
- Du må ha BankID, BankID på mobil eller kodebrikke fra Handelsbanken for å aktivere appen.
- Mobilnummeret ditt må være registrert hos oss for at du skal kunne motta aktiveringskoden. Dette kan du selv legge inn i nettbanken.
Under 18 år?
Tjenestene i mobilbanken tilpasser seg automatisk for deg som er under 18 år.
Fordeler med mobilbanken
Mobilbank gir deg enkel tilgang på de banktjenestene du bruker mest. Du kan raskt logge deg på med ansiktsgjenkjenning, kode eller fingeravtrykk, så enklere blir det ikke.
På kort tid har mobilbanken blitt den mest populære kanalen hos kundene våre, og bruken øker jevnt. De mest fornøyde kundene våre bruker mobilbank, hvorfor ikke prøve du også?
- Betale regninger og godkjenne eFakturaer
- Overføre mellom egne kontoer
- Overføre til og fra kredittkort
- Tilgang til fond og aksjehandel
- Aktivere Apple Pay på kortene dine
- Regionsperre på kort
- Hente PIN på kort
- Sperre og re-bestille kort
- Kontakte Support24 direkte
- Se og send meldinger til rådgiveren din
- Gjøre endringer på lån, søke om avdragsfrihet
- Lage egne snarveier til dine mest brukte tjenester
- Bestemme hvilke kontoer som skal vises, endre navn og rekkefølge på visningen
- Hente og se saldo på kontoer du har i andre banker
- Endre kontaktinformasjonen din
- Oppdatere samtykkene dine
- Saldo-widget (at du kan legge opp saldo på forsiden av mobilen din)
- Få push-varslinger så du ikke går glipp av regninger
- Bruk mobilbanken til pålogging og godkjenning i nettbanken
-
Håndtere e-fakturabetalinger.
-
Sende, hente, teste og godkjenne filer.
-
Administrere fullmakter.
-
Se kurser og gjennomføre valutatransaksjoner.
- Se bedriftens lån.
Sikkerhet i mobilbanken
I mobilbanken har vi flere løsninger som reduserer risikoen for misbruk. Som kunde vil du merke lite til disse i hverdagen. Avhengig av type risiko og hvor alvorlig disse er, har vi forskjellige tiltak.
Rootede eller jailbreakede telefoner
At en telefon er "rooted" eller "jailbreaked" betyr at begrensninger i telefonens operativsystem er fjernet. Dette kan redusere sikkerheten. Hvis du har en Android-telefon som er «rooted» eller en iPhone som «jailbreaked», kan du ikke bruke mobilbanken. Noen sikkerhetsbrudd er så alvorlige at du ikke får melding i mobilbanken i forkant. Når du åpner appen vil den automatisk lukkes.