Behandling av kundeklager
Handelsbanken har som mål å ha Norges mest fornøyde bankkunder. Undersøkelser viser at vi langt på vei lykkes. Likevel kan det innimellom oppstå forhold du som kunde ikke er fullt ut tilfreds med. Om du skulle ha noe å klage over, vil vi svært gjerne høre fra deg.

Vi ønsker å gjøre det enkelt å klage

1. Ta kontakt med bankkontoret
Hvis du er misfornøyd med noe hos Handelsbanken eller Handelsbankens datterselskaper, tar du i første omgang direkte
kontakt med bankkontoret ditt ved din kundeansvarlige.

2. Ta kontakt med banksjefen
Om du skulle oppleve at dette ikke er tilstrekkelig, tar du kontakt med banksjefen på kontoret.

3. Ta kontakt med klageansvarlig i Handelsbanken Norge
Om du skulle oppleve at dette heller ikke er tilstrekkelig, kan du ta kontakt med ledergruppen i Handelsbanken i Norge ved klageansvarlig:
post.kundeklager@handelsbanken.no

4. Ta kontakt med Finansklagenemda
Om du skulle oppleve at klagegrunnlaget ikke løses av Handelsbanken, kan du kontakte Finansklagenemda.

Finansklagenemda
Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60
www.finansklagenemda.no
firmapost@finkn.no

Søk kontor
Finn bankkontor

   

Mer informasjon


© Svenska Handelsbanken AB (publ)
» Personopplysninger   » Cookies