1. Privat
  2. /
  3. kundeklager

Behandling av kundeklager

Vi vil gjerne høre fra deg om det er noe du ikke er fonøyd med, vårt mål er å ha Norges mest fornøyde bankkunder.
Mann utenfor jobben

Slik klager du

  1. Ta kontakt med bankkontoret.
    Hvis du er misfornøyd med noe hos Handelsbanken eller Handelsbankens datterselskaper, 
    tar du i første omgang direkte kontakt med rådgiveren din. 

  2. Ta kontakt med banksjefen.
    Om du skulle oppleve at dette ikke er tilstrekkelig, tar du kontakt med banksjefen på kontoret. 

  3. Ta kontakt med klageansvarlig i Handelsbanken Norge.
    Om du skulle oppleve at dette heller ikke er tilstrekkelig, kan du ta kontakt med ledergruppen i Handelsbanken i Norge ved klageansvarlig på: post.kundeklager@handelsbanken.no.

  4. Ta kontakt med Finansklagenemda.
    Om du skulle oppleve at klagegrunnlaget ikke løses av Handelsbanken, kan du kontakte Finansklagenemda. 

Kontaktinformasjon Finansklagenemda

Finansklagenemda,
Postboks 53, Skøyen,
0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60
www.finkn.noÅpnes i nytt vindu
firmapost@finkn.no