Korona-situasjonen er utfordrende for alle
- Vi er tilgjengelig og hjelper deg og bedriften din på telefon og e-post som ellers. Bruk gjerne sikker kanal ved å logge deg inn i Nettbedrift og bruke meldingsboksen derfra. Da kommer henvendelsen rett til rådgiveren din.
- Vi har midlertid stengt for fysiske møter på bankkontorene inntil videre på grunn av smitterisiko.
- For teknisk support på hverdager anbefaler vi vår Cash Management-avdeling. Der får du hjelp med generelle brukerspørsmål som f.eks. pålogging til Nettbedrift og brukeradministrasjon, samt generelle spørsmål rundt filer inklusive avregninger, lønninger og betalinger. Send gjerne en mail til , eller ring oss på tlf. 22 39 79 00.
- Support24 på 22 39 78 00 er åpen døgnet rundt og hjelper deg med spørsmål du har rundt Nettbedrift.
- Bruk våre digitale tjenester.
- Ta vare på hverandre - det har oppstått en utfordrende og uvant situasjon som følge av korona-utbruddet, og det er ekstra viktig at du tar vare på deg selv og andre.
Utfordrende tider
For mange bedrifter har forutsetningene for å drive forretning endret seg dramatisk. Bedrifter mister inntekter og permitterer medarbeidere. Verdier faller og akutte utfordringer dukker opp. Regjeringen tilbyr en garantiordning for å bidra til at gode bedrifter skal være gode bedrifter også etter en kriseperiode. Om dere har ting dere ønsker å diskutere med oss, er dere alltid velkomne. I krevende tider er det ekstra viktig at vi snakker sammen og finner løsninger.
Fondsinvesteringer i urolige tider
Det er naturlig å spørre hva dere skal gjøre med de midlene dere har plassert i fond. Vårt generelle råd er å ikke gjøre noe overilt. Det er ikke første gang det smeller på børsene. Om dere har penger i aksjer, aksjefond eller kombinasjonsfond, kan du her lese mer under.